Friday, August 31, 2012

ZZR 250 untuk refurbish...

31hb Ogos 2012 :-
Beli ZZR 250 warna hitam, ada sticker Monster Energy gak... keh keh keh...

Condition tak begitu memberangsangkan... Fork leaking, brek belakang out, fairing banyak nak kena repair, ekzos pun nak kena tukar gak, tappet nak kena tune semula.





4 comments:

  1. lebih kurang cam moto aku jer serba hitam...nak convert jadi apa plak tu?

    ReplyDelete
  2. salam bro sham.. ada zzr250 yang nak dijual tak??? cthnya mcm zzr mcm yang bro sham dah modified. brapa hrga yer??

    ReplyDelete
  3. ZZR nak jual ada. Yang dah modi RM9k. Yg standard RM5k~RM7.5k sahaja.

    ReplyDelete
  4. bro...
    kalau complete overhaul enjin dan tukar barang agak2nya berapa ya..saya ada 1 zzr250 yg da lama x jalan...abg saya kata crankshaft da patah...

    terima kasih

    ReplyDelete